torsdag 19 januari 2012

Solen skiner i Falun!

Fart o fläkt, koordination med armar o ben och en strålande sol på ett lagom mjukt underlag! Är det Zumba på en strand i Sydamerika undrar ni kanske? - Men, nej, det är en skidtur på Lugnets milspår i morgonsol!
Dagens dos av friskvård och livskvalité. Ja nu har jag ju livskvalité även om jag inte åker skidor, men, ni vet, det där lilla extra som man behöver!
Jag har också gjort goda gärningar både i går kväll och nu på morgonen. Två stackars människor som kommit till Falun för några dagar, skidorna är förstås med, men pjäxorna? glömda eller fel par med...Då kan man hyra på Lugnet Outdoor, visst är det fiffigt.

Marie

1 kommentar:

  1. Hej Marie! Va kul! Jag åker också lite längd. I år har det inte blivit något ännu. Men förra året åkte jag kort Vasan med jobbet. Kram

    SvaraRadera