tisdag 5 maj 2009

Inlines o Kajaker!


Tack Björn, vår inlinesvän, som tog sig tid med en privatinstruktion för mig, Ulf o Gustav i söndags kväll. Man blir aldrig för gammal att börja med något nytt! Att grabbarna skulle fixa det galant var ju ingen överraskning, de har ju en medfödd känsla för den här typen av aktiviteter... Men jag var riktigt taggad för jag har sett så många inlinesåkare de sista veckorna, det är ju en perfekt träningsform när man har långfärdsskridsoåkningen i färskt minne och vill vara väl förberedd till nästa vinter. Det gick över förväntan för min del så nu är det bara MER träning som gäller...Se upp därute jag har precis lärt mig bromsa!

Du kommer att kunna hyra inlines av fitness-modell hos oss på Främby i sommar. Givetvis kan du köpa allt ifrån motions till tävlingsmodeller av oss också, hör av dig så hjälper vi dig hitta det som passar just dig!

Idag har vi fått våra nya läckra uthyrningskajaker så nu är det fritt fram för sommaren att bestämma sig för att stanna.

Den 28maj har vi sommarens första prova-på kurs i kajak. Du som vill ha mer kött på benen (eller armarna?) innan du ger dig ut på böljan blå är välkommen med en anmälning. Mer info hittar du förstås på hemsidan.
För kännedom så är butiken stängd måndag t.o.m onsdag nästa vecka då vi är borta på studiebesök.
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar