söndag 27 februari 2011

Pjäxdans!



Så var det då äntligen dags, som jag längtat efter att det skulle bli pjäxdans på Roxnäs Udde! Tom, vår gode vän, kom och spelade o sjöng och som vanligt hade vi några trevliga gäster som bjöd upp!

För min egen del var det väl inte direkt dans i pjäxorna som stod överst på listan idag, däremot fortsatt stretjing och Aloe Vera Heat lotion! Lite stel är man allt efter gårdagen men jag gjorde't trots oträning! Med vilja o gamla erfarenheter kommer man långt...jag tror ta mej sjutton att jag ska förlänga min skidsäsong. Det är ju så härligt att åka skidor och dessutom har Ulf köpt nya spännande vallor...

Nu laddar vi för stora vasaloppet. För mig via SMS-tjänst o SVTplay från Roxnäs men för Ulf o Gustav som supporterteam på plats. Vår Martin ska åka!

Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar