tisdag 6 juli 2010

Träning för Vansbrosimningen!

Nu är det perfekt bad-temperatur i Runn, 24 grader uppmättes häromdagen! Jag o Ulf har tagit simturer i Hosjön efter morgonkaffet den här veckan. det gäller att ha åtminstone några pass i armar o ben innan man ska ge sig ut motströms i Vansbro på lördag!!!
Mina härliga tjejkompisar är nu klara med sitt klassikerår! Hoppas de sympatikör med mig under kommande år - min svit blev ju bruten eftersom tjejvättern inföll samtidigt som studenten här i Falun! Men inte ska man vara lessen för det, motionslopp är aldrig onödiga!

Ikväll blir det kajak-kurs här på Främby Udde med mig o Ulf och ett gäng paddelsugna!
Välkommen att anmäla dig själv eller kompisgänget på en kurs - vi hittar en tid tillsammans som passar alla!

Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar